Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lublinie na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz.U z 2019 r. poz. 2004 z późn. zm.) informuje, iż posiada zbędne składniki majątku ruchomego będące na wyposażeniu Inspekcji Weterynaryjnej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie.
- Listę zbędnych składników majątku wraz z opisem stanu techniczno-użytkowego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego pisma.
- Składniki wymienione w załączniku nr 1 przeznaczone są w pierwszej kolejności do nieodpłatnego przekazania innym jednostkom budżetowym lub do sprzedaży.
- Nieodpłatne przekazanie lub darowizna składników rzeczowych majątku ruchomego może nastąpić na pisemny wniosek podmiotów określonych w par. 38 i par. 39 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. (Dz.U z 2019 r. poz. 2004 późn. zm.)
- Sprzedaż składników rzeczowych majątku ruchomego może nastąpić na pisemny wniosek podmiotów określonych w par. 38 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. (Dz.U z 2019 r. poz. 2004 późn. zm.)
- Przy gospodarowaniu zbędnymi składnikami majątku ruchomego uwzględnia się w pierwszej kolejności potrzeby innych jednostek.
- Wniosek zainteresowanego podmiotu lub organu powinien zawierać elementy i dokumenty wymienione w par. 38 ust. 4 lub par. 39 ust. 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. (Dz.U z 2019 r. poz. 2004 późn. zm.) zgodnie z par. 38 ust. 4 w/w rozporządzenia wniosek powinien zawierać w szczególności:
- Nazwę, siedzibę i adres podmiotu występującego o nieodpłatne przekazanie składnika rzeczowego majątku ruchomego lub prawa na dobrach materialnych;
- Wskazanie składnika rzeczowego majątku ruchomego lub prawa na dobrach materialnych, którego wniosek dotyczy;
- Oświadczenie, że przekazany składnik rzeczowy majątku ruchomego lub prawo na dobrach niematerialnych zostaną odebrane w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo-odbiorczym.
- Wnioski należy składać pisemne na adres: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lublinie, Al. Spółdzielczości Pracy 3, 20-147 Lublin oraz e-mail: lublin.piw@wiw.lublin.pl do dnia 23 listopada 2023 roku do godz. 15:00.
- Miejsce i termin, w którym można obejrzeć zbędne i zużyte składniki majątku ruchomego: Załącznik nr 1 - : Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lublinie, Al. Spółdzielczości Pracy 3, 20-147 Lublin od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:00
Załącznik 1
13,5 KB
, XLSX
METKA:
Osoba publikująca: |
Tomasz Wernicki |
Data utworzenia: |
16 listopada 2023 r. |
Data publikacji: |
16 listopada 2023 r. |
Data ostatniej aktualizacji: |
12 grudnia 2023 r. |
DZIENNIK ZMIAN:
Data aktualizacji |
Osoba publikująca |
Rodzaj zmiany |
Link |
16 listopada 2023 r. 23:35 |
Tomasz Wernicki |
Publikacja |
- |
16 listopada 2023 r. 23:49 |
Tomasz Wernicki |
Edycja |
Zobacz |
16 listopada 2023 r. 23:53 |
Tomasz Wernicki |
Edycja |
Zobacz |
20 listopada 2023 r. 09:54 |
Tomasz Wernicki |
Edycja |
Zobacz |
20 listopada 2023 r. 09:54 |
Tomasz Wernicki |
Edycja |
Zobacz |
20 listopada 2023 r. 09:54 |
Tomasz Wernicki |
Edycja |
Zobacz |
24 listopada 2023 r. 14:59 |
Tomasz Wernicki |
Edycja |
Zobacz |
24 listopada 2023 r. 14:59 |
Tomasz Wernicki |
Edycja |
Zobacz |
12 grudnia 2023 r. 09:50 |
Tomasz Wernicki |
Edycja |
Zobacz |