Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy
Inspektorat
Weterynarii w Lublinie

AAA
audiodeskrypcja

Ogłoszenie o posiadaniu zbędnych składników majątku ruchomego

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lublinie na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz.U z 2019 r. poz. 2004 z późn. zm.) informuje, iż posiada zbędne składniki majątku ruchomego będące na wyposażeniu Inspekcji Weterynaryjnej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie.

  1. Listę zbędnych składników majątku wraz z opisem stanu techniczno-użytkowego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego pisma.
  2. Składniki wymienione w załączniku nr 1 przeznaczone są w pierwszej kolejności do nieodpłatnego przekazania innym jednostkom budżetowym lub do sprzedaży.
  3. Nieodpłatne przekazanie lub darowizna składników rzeczowych majątku ruchomego może nastąpić na pisemny wniosek podmiotów określonych w par. 38 i par. 39 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. (Dz.U z 2019 r. poz. 2004 późn. zm.)
  4. Sprzedaż składników rzeczowych majątku ruchomego może nastąpić na pisemny wniosek podmiotów określonych w par. 38 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. (Dz.U z 2019 r. poz. 2004 późn. zm.)
  5. Przy gospodarowaniu zbędnymi składnikami majątku ruchomego uwzględnia się w pierwszej kolejności potrzeby innych jednostek.
  6. Wniosek zainteresowanego podmiotu lub organu powinien zawierać elementy i dokumenty wymienione w par. 38 ust. 4 lub par. 39 ust. 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. (Dz.U z 2019 r. poz. 2004 późn. zm.) zgodnie z par. 38 ust. 4 w/w rozporządzenia wniosek powinien zawierać w szczególności:
    1. Nazwę, siedzibę i adres podmiotu występującego o nieodpłatne przekazanie składnika rzeczowego majątku ruchomego lub prawa na dobrach materialnych;
    2. Wskazanie składnika rzeczowego majątku ruchomego lub prawa na dobrach materialnych, którego wniosek dotyczy;
    3. Oświadczenie, że przekazany składnik rzeczowy majątku ruchomego lub prawo na dobrach niematerialnych zostaną odebrane w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo-odbiorczym.
  7. Wnioski należy składać pisemne na adres: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lublinie, Al. Spółdzielczości Pracy 3, 20-147 Lublin oraz e-mail: lublin.piw@wiw.lublin.pl do dnia 23 listopada 2023 roku do godz. 15:00.
  8. Miejsce i termin, w którym można obejrzeć zbędne i zużyte składniki majątku ruchomego: Załącznik nr 1 - : Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lublinie, Al. Spółdzielczości Pracy 3, 20-147 Lublin od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:00

Załącznik 1 13,5 KB , XLSX

METKA:
DZIENNIK ZMIAN:
UWAGA! W trakcie korzystania z tej strony na komputerze użytkownika przechowywane są informacje (tzw. „ciasteczka”, ang. „cookies”), które pozwalają na dostosowanie strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz zwiększenie bezpieczeństwa korzystania z niej. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie mogą być określone przez Użytkownika w ustawieniach przeglądarki internetowej. Kontynuacja korzystania ze strony bez dokonania wyżej wspomnianych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej uznana zostaje za wyrażenie zgody przez użytkownika na wykorzystywanie plików cookie.